Det blir inte alltid som man tänkt sig

Onsdagen den tjugonionde november tjugohundrasex

Fjortontrettiofem:
Mådde inte alls bra när jag var hemma hos Jennifer igår. Hon städade och diskade och jag låg och frös och sov och kollade på Just Friends. Sen kom Tony och flashade med sin nya mobil, och sen när Jennifer skulle till körskolan så gick jag hem till Karin.
Sen skulle vi ta bussen på upp på stan men den var helt cp så den kom aldrig, så jag missade såklart bussen till kören. Men det gick visst att ta den som gick tjugo i sju, det var ju tur det.
Träffade Gabbi när jag väntade på bussen, hon berättade att hon hade bytt lag och att mitt lag har blivit sämre sen vi fick in nya spelare. Måste verkligen dit nån dag och prata med mina tränare. Orka.
Träffade Esa och Malin Öfverström på bussen, alltid trevligt med lite sällskap.
Gick bra på kören, jag skötte mig tydligen exemplariskt på uppvärmningen, alla skulle göra som jag. Jag kände mig skapligt uttittad och pinsamt som fan var det. :b
Sen åkte jag hem och kollade på House till klockan tio och sen gick jag och la mig, var asttrött och mådde piss.
Stannade hemma från skolan idag för jag har feber. Mindre kul så att säga, har fan inte tid. Max vara hemma imorrn, på fredag går det absolut inte. Tåwmi<3 kommer hit sen i alla fall, alltid något. ^^

Tjugoettrettiofem: Mysigast med älsklingen idag. (: <3 Fick en bukett rosor och allt, helt utan anledning. Så himla gulligt gjort. ^^ <33 En månad sen vi träffades första gången på söndag. (:
På fredag blir det utgång på restaurang med Anna, Rebecca och Sofia, det ska bli riktigt mysigt. Och på lördag ska jag på informationsmöte om ett julspel, ska vara med i kören där. Det ska bli riktigt kul. Har ingen aning om vad det är för något men sjunga är aldrig fel. ;D



Dear friend, what's on your mind?
You don't laugh the way you used to
But I've noticed how you cry
Dear friend, I feel so helpless
I see you sit in silence as your face knew pain each day
I feel there's nothing I can do
I know you don't feel pretty even though you are
But it wasn't your beauty that found place in my heart
Dear friend, you are so precious, dear friend

Dear friend, I'm here for you
I know that you don't talk too much
But we can share this day anew
Dear friend, please, don't feel like you're alone
There is someone who is parying
Praying for your peace of mind
Hoping joy is what you'll find
I know you don't feel weak even though you are
But it wasn't your strength that found room in my heart
Dear friend, you are so precious, dear frined

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0