Dear friend

Lördagen den tjugofemte november tjugohundrasex

Femtontrettiofyra:
Igår vart det en soft dag i skolan. Gick på kören och sen på S-blocket satt jag, Anton och Lina och käkade godis och läste igenom några papper i stort sett. Sen åkte jag hem till Tåwmi <3, för jag mådde inte så bra, men aldrig för sjuk för bebis. (A) ^^ Kollade på film och så var vi och såg första halvleken på Vintrosa/Kilsbergen - Nora. Sen hem igen och fortsatte kolla på film, det gillar vi. :b
Idag blir det till att leka med Anna, mysa och sådär som vanligt. ^^

Tjugotvåtjugosex: Seg eftermiddag, sov ett par timmar. Känns som om man inte riktigt vaknat än. Huvudvärk. Nu har Anna gått i alla fall, vi har tjockat som vanligt, fetaste pizzan och chirren. ;D Min tumme värker. Aj. Ska tydligen vara med i någon julmusikal, låter väldigt spännande men har ingen koll alls vad det är, men mammas jobbarkompis hade tydligen anmält mig och mamma. Så vi får se, låter jäkligt kul i alla fall. ^^
Imorgon är det söndag. Det pallas inte. Ska käka middag hos farmor, va jobbigt. Blir väl till att städa lite och sådär. Det är ett skönt söndagsgöra.

Kelly Clarkson - Angel
Stacie Orrico - Dear Friend
Incu - You're My Sun
Beyoncé - Irreplaceable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0