Att inte räcka till

Lördagen den elfte november tjugohundrasex

Sextonfyrtionio:
OMG vad jag är trött, jag dör snart. Måste banne mig kolla upp varför jag sover så mycket. Gosh. Fick i alla fall gå upp klockan nio imorse för att pappa hade fått en crazy idé om att vi skulle åka till soptippen i Mellringe och lämpa av massa saker. Man var ju verkligen peppad när det var svinkallt och regnade som om det gällde livet. Men vi fick göra det ändå. Blött var det. Men det gick ganska snabbt. Det var meningen att vi skulle åka direkt från tippen till Marieberg men vi var inte riktigt i skick att göra det så det var bara raka spåret hem igen, byta om och sen ge sig av. Först gick vi på IKEA och kollade runt, men jag var för trött för att riktigt orka njuta som jag borde. Men köpte ett jättesött vykortsset med jättegulliga ankor på, hade ju trots allt tagit med mig mitt IKEA-presentkort. ^^ Sen blev det storhandel av mat, det var jobbigt som fan och jag blev som vanligt superarg på mamma för att hon alltid håller på och klagar på vad jag äter. Arg på pappa också för att han aldrig är nöjd. Men nu ska vi inte prata om sånt, det är deprimerande. Somnade i alla fall så fort jag kom hem, drömde att det var julafton men att den sög. Sen vaknade jag av att bästis-Robin skickade sms och klagade åp att vi för dåliga på att ses. :b Haha. Nu är jag i alla fall fortfarande jättetrött men ska gå och snika till mig en av mammas extremt goda dumlemuffins. Yummi.


I don't know how to love him, what to do, how to move him
I've been changed
Yes, very changed
In these past few days when I've seen myself I seem like someone else
I don't know how to take this
I don't know why he moves me
He's a man
He's just a man and I've had so many men before
In very many ways he's just one more
Should I bring him down?
Should I scream and shout?
Should I speak of love and let my feelings out?
I never thought I'd come to this
What's it all about?

Don't you think it's rather funny I should be in this position?
I'm the one who's always been so calm, so cool, no lover's fool, running every show
He scares meso
I never thought I'd come to this
What's it all about?
Yet, if he said he loved me I'd be lost, I'd be frightened
I couldn't cope
Just couldn't cope
I'd turn my head, I'd back away
I wouldn't want to know
He scares me so
I want him so
I love him so

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0