Atombomb

Söndagen den femte november tjugohundrasex

Elvatjugotvå:
Yeah, mitt knä fungerar fint igen. Yo. Filmkväll i Nora i fredags, det var drag. Ända till halv sex, för då var jag ohjälpligt trött. :b Men Saw 1 & 2, The Grudge och Ice Age 2 samt femtioelva avsnitt av extram extra och Parlamentet vart det. Fina grejer. ^^ Men som sagt så vart jag supertrött så vi sov i jordens skönaste soffa och där var jag däckad fram till två på eftermiddagen. :b Sen var det dags för mgi att åka hem eftersom jag skulle bort på kvällen. Bussarna ville inte ha samtrafik så jag fick irra runt på stan i en och en halv timme innan min buss gick hem, men jag hann ju både gå till Ekershallen och köpa godis och träffa Linn och Simon. ^^ Orkade inte vänta på vintrosabussen så jag tog fjugestabussen och så fick mamma hämta mig vid vintrosakorset. Sen hoppa in i duchen och göra sig iordning och sen hem till Ljungstens. Mycket trevligt måste jag säga, alldesles för sällan vi umgås med dem. ^^ Men det är verkligen en sån där familj som det kan gå år emellan att man ses men att det känns som om det va igår ändå när man väl ses. Eftersom jag inte ätit nämnvärt mycket på typ ett dygn så var jag ashungrig och vi fick så jäkla god mat, potatisgratäng och fläskfilé. Yummi. ;P Sen satt Sara och jag och kollade på Toon Disney hela kvällen i stort sett. ;P
Idag bär det av till farmor, käka mat och sådär. Orka. Men har inget bättre för mig. :P Ingen träning ikväll. Jag får ta ställning till det här med fotbollen efter att jag varit hos sjukgymnasten. Jag hade ju mindre problem med knäna när jag fick va borta ett halvår, så jag hyser ju inga större förhoppningar om att få spela nu heller. Men kan på ett sätt vara väldigt skönt att slippa. Ta tag i andra saker istället.. Musiken till exempel. Jag och min gitarr börjar komma någorlunda överens nu i alla fall. ^^ Men på tisdag är det ju kör, fy farao va roligt. ^^ Gosh. Iiih. Jag är som ett barn på julafton. ;P

Tjugotrettiofem: Min farmor kan vara ganska lätt att läsa ibland. Vi fick precis den mat jag hade gissat på; vinbärsstek med potatis och så chokladpudding till efterrätt. Weird. Spelade biljard med bror, roligast idag när man såg honom försvinna ner bakom bordet och lägga sig på golvet och kvida efter att ha tappar en biljardkula på foten. ;P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0