Afraid to fly

Torsdagen den femtonde november tjugohundrasex

Tolvnolltvå:
Vaknade vid tre inatt och kunde inte somna om på jättelänge så jag satte på That '70s Show och somnade till det. Vaknade av en mardröm och precis då ringde mobilen också så det var perfekt timing. Var ashungrig när jag vaknade, hade inte ätit sen lunch igår så jag steg upp och gjorde gröt. Var sådär skönt opeppad på att gå till bussen i spöregn men det var bara att gå. Hade resurstid med Martina och det gick bra, men jag måste lära mig att andas. ;D Sen livskunskap, hade med mig den där fula Don't worry be happy-boken, den var uppskattad. Och nu är jag hemma för jag pallar inte idrotten, för mitt knä har gojsat sig igen och ryggen är ju inte bra än. Så jag lämnade en lapp till Karolina och sa att jag skulle till sjukgymnasten.. (A) Nu blir det till att käka mat, städa det sista och duscha och sen in till stan igen och hem till Tåwmi bumbi och gosa <3. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0