Yeeeeah

Tisdagen den 22:a augusti 2oo6

17:26 -
Andra dagen i skolan. Lika bra som igår om inte bättre.
På förmiddagen hade vi lite presentationer av varandra och sen hade vi en sånglek. Mitt lag sög. :P Sen kom ES1MD in till oss och då hade vi lite kör. Härligt.
Efter lunch gick vi till Svänghjulet och fick se deras dans- och teaterlokaler där vi komemr att ha estetisk orientering, vad nu det innebär.. Sen var det våra estet-tvåors tur att ta hand om oss. Hade lite olika stationer, hur kul som helst.
Den ena stationen hette mysprat med Karl, det var skaplgit soft. Satt och bekantade oss med varandra och så kunde de som vilel få sitta i knäet på farbror Karl. :P Haha. "Vad är det mysigaste du har gjrot i ditt liv?" ;D Sen gick vi ut och lekte nån skum lek som gick ut på att man skulle ramla och förlora, vetefan alltså. :P SEn satt vi i det nya klassrummet och skulle leka en lek som gick ut på att man skulle ta med sig nånting till en öde ö som började på samam bokstav som ens namn. Jag kom på att det var så efter typ halva tiden, men Niklas, Anton och Mats fattade aldrig. :P Haha. Sen hade vi ensemble, så vi skulle lära oss spela I believe I can fly på typ fem minuter, man ba jaha.. Men det gick ju bra. ^^ Sen hade vi kör, skulle sjunga kano. Stackars killarna, det var typ jordens högsta låt. :P Och sen skulle vi skriva om texten till Sommaren är kort. Det vart en söt liten låt om mjölkchoklad, helt sämst, haha. :P
Blev en lång dag, ända till fyra och vi solklart sist ut från skolan. Men hann i alal fall med halv fem-bussen. Satt och snackade med Patrik hela vägen hem, äkta vi att snacka skit på bussen hem från skolan. ^^
Nu ska jag käka chokladpudding och tjocka mig, och så ska jag nog sova en sväng för jag är trött som ett as och imorgon ska jag gååååå heeela dagen, kolla på Örebros alla kultursevärdheter. Orka. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0