Sista dagen

Söndagen den 20:e augusti 2oo6

10:50 -
Vaknade tidigt imorse, klockan var väl inte ens halv tio tror jag. Sista dagen man kan få sova ut och så vaknar man tidigt, är det inte typiskt? Fast det var väl rätt bra att jag vaknade tidigt eftersom jag har en hel del att ta mig för idag som jag då hann göra nu på morgonen. Både duschat, diskat, städat och tvättat, nästan så jag blir lite stolt över mig själv.
Idag då, så är det sista seriematchen för säsongen, innan slutspelet börjar vill säga. Bortamatch mot Hovsta klockan 17:00. Ska bli roligt, nu har jag börjat bli peppad på fotboll igen. Kommer i alla fall köra på hårt de här sex veckorna tills allt är över, sen får jag väl ta ett beslut om hur jag ska göra till nästa säsong och sådär.
Efter matchen ska vi i alla fall åka hem till Anders Damberg och äta mat och sen ska jag hem till Jennifer och sova där. Skola imorgon ju, och vi ville vara lite mobbade tillsammans så vi tar sällskap till våran andra första dag som ettor. :P
Ska faktiskt bli riktigt roligt att börja skolan, jag tror att det kommer att bli riktigt bra. Verkar vara jättebra lärare och de andra estetarna verkar vara helsköna och nu kommer jag att göra sådant som jag verkligen tycker är roligt och intressant, vilket kommer att göra mig till en gladare och starkare människa, så jag tror helhjärtat på att dessa tre år kommer bli tre av de bästa i mitt liv. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0