Saturday (;

Lördagen den 5:e augusti 2oo6

18:55 -
Idag har jag jobbat. Och hör och häpna- jag tyckte att det var kul! Väldigt kul faktiskt. Jag är ju en rätt social person när det väl är befogat så det var toppen att det var så himla mycket folk vid sjön idag, jag sålde i stort sett glass för 5 500 kronor, det är ungefär vad jag får i lön. :O Damn, det var folk hela tiden, solen sken så man har kunnat bättra på solbrännan och minst en riktigt fin sak att vila ögonen på någon gång då och då. (A) :P Haha. Little bro', I like. (; Kört elbil har jag också gjort. :P
Ikväll blir det till att ta det lugnt, grilla och kolla på film med familjen. Mys.

22:43 - Det bidde visst Brokeback Mountain med Anna istället. Det var gay kan jag säga. Mycket gay. Men Heath och Jake är hot. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0