It's not OK but I'm allright

Fredagen den 4:e juli 2oo6

13:52 -
Geeez, tänk om man kunde få leva i en dröm. Hur kan saker kännas så verkliga? Möts ens själar i en dröm? Jag vet inte, jag vet bara att i drömmen var jag lycklig. Det är mer än vad jag kan säga om mitt liv i övrigt. Tårar, ont i magen, ångest, hjälplöshet och utmattning är numera min vardag, och jag vet varken varför det blivit så eller hur jag ska komma ur det. Det enda jag vet är att jag måste komma ur det här innan jag går under. Det får inte skita sig med skolan, ett år till får inte bli förstört. Knät måste bli bra, jag måste bli friskare så att jag kan lägga ner min själ i fotbollen. Även för skolans räkning.
Jag förstår inte hur det kunnat bli såhär. Vet inte vad jag skulle ha kunnat göra annorlunda. Närapå två år har gått med otaliga så kallade "gråzoner". Det har varit jobbigt, men jag har klarat mig. Hittills. Måste finna kärnan.

20:12 - Idag har det varit som så.. Att jag har varit uppe hos Lena & Per och gowsat med älsklings-Petter som bara blir sötare för varje dag som går. ^^ Jag ska kidnappa honom någon dag. (A) Sen var vi iväg upp till skolan ett tag och snackade med Henrik Jorbrandt om beachhandbollen och sådär. Så har jag övningskört in till stan där det då var fotbollsträning. Inte mycket till träning på fem pers men det var roligt ändå, me likes Rynninge IK <3.
Sadface att jag missar beachcupen i helgen, men det är smällar man får ta. Sadface igen att jag missar Vintrosa Mästerskapen, men även det en smäll man får ta. Sadface att jag missar festen ikväll, men dock en smäll jag får ta! Luel.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0