Blomplockarn

Tisdagen den 1:a augusti

18:36
- Fan va scary att det redan är augusti, känns som om det var juni alldeles nyss.. Augusti är för mig skola & höst, och adjöss med sommar & sol. Men det kan vara en rätt mysig månad ändå.
   Jobbat idag. Aningens bättre än igår i alla fall, målade bara i fem timmar ( ! ). För övrigt fick jag plocka blommor, och då menar jag verkligen plocka blommor i skogen. Och så har jag kollat i lite stugor och shiet. Sista en och en halv timman satt jag och Peter och klistrade på klisterlappar på kuvert. Över tusen stycken, det ni. Men det var skönt, för då kunde jag bara sitta och slappa och lyssna på MP3:n, resten gick automatiskt efter fem minuter. Och så jobbar jag bara imorgon och sen ledig två dagar, alltid nånting att se fram emot. Yo.

So long, ya'll!  / Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0