Äntligen klar

Lördagen den 19:e augusti 2oo6

16:13 -
Nu är jag änligen klar med sommarjobbet! Fy fasen vad skönt! Måste säga att det inte var så illa som jag trodde den första veckan.. Då var jag verkligen inte glad, men nu de sista veckorna har det varit helt okej.
Idag var det kiosken vid sjön, var typ inget folk men jag satt och läste alla tidiningar vi hade och käkade glass tills jag gav upp och åkte upp till Johanna i receptionen. Sen åkte jag hem med halv fyra-bussen.
Ikväll blir det förmodligen mys med Anna. :)
Imorgon är det match igen, borta mot Hovsta och efter det ska vi till Anders Damberg och käka mat. Och sen ska jag hem till Jennifer och sova där, så tar vi sällskap till skolan på måndag. (:

23:04 - Bidde inget Malin&Anna-mys idag, för hon var sjuk. Så jag fick ha myskväll med mig själv men det vart inte fy skam det heller. Äppelpaj, ett kilo kräftor och Storm, mycket bättre än så blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0