Ansvarsfull

Onsdagen den 9:e augusti 2oo6

18:49-
Imorse var jag faktiskt riktigt utvilad när jag vaknade, helt otroligt. Och ändå la jag mig vid halv ett.
Idag har jag stått i receptionen/caféterian hela dagen. Det var faktiskt riktigt soft, behöver inte göra så mycket. Mindre stress än i badkiosken om man säger så. :P Men den där kassaapparaten är lite trilsk.. :P
Imorgon ska jag vara helt själv i receptionen. Vi får se hur det går. Tur att Sarah bara är ett samtal bort. ;P Dock jobbigt att behöva jobba mellan åtta och fem när jag är van vid tio till sex. :P Men men. Det blir nog bra. Måste komma ihåg att snacka med Peter också så att jag kan vaar ledig nästa torsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0