Åh.

Onsdagen den 30:e augusti 2oo6

16:34 -
Soft dag. Information på idrotten, lite snack på engelskan och sen klassråd. Hade lång håltimme men jag och de andra tjejorna sysselsatte oss allt. Alla är så söta. ^^
Lite smått sjuk sådär, men det får gå.

21:19 - Min vecka är räddad i och med Idol 2oo6. De sista minutrarna idag var nog det bästa som sänts i tv hittills. Oh my freakin' God! Jag vet, jag vet, det är taskigt att snacka skit om folk, men denna tjej var verkligen hemsk, och hon kunde verkligen inte ta åt sig av kritiken, det bara rann av henne. Hon trodde verkligen att hon var bra och vart så förbannad på juryn, som om det var deras fel att hon sjöng som en dålig version av en polyfonisk mobilsignal. Roligt hade jag åt henne, och det hade tydligen många andra också, av lunarstorms lajv och klotterplank att döma. Det älskiga är att hon var jävligt lik Carolina Klüft och att hon heter anna_kluft på lunar. Släktingar månne? Tur för släkten då i alla fall att de har Carro som kan gottgöra Annas fruktansvärda tabbe i tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0